Friday, July 27, 2012

6 Sebab Kenapa Anda Perlu Pilih Fiverr?

1. Anda tak perlu susah-susah nak cari downline dan jadi upline yang memenatkan. Fiverr bukannya berfungsi macam Multi Level Marketing (MLM).

2. Anda tak tak perlu cari pelanggan. Tetapi, pelanggan yang mencari anda nanti. Buat apa nak cari pelanggan lagi dengan kuasa internet! Tetapi..pemasaran kena juga buat.


3. Anda tak perlukan modal yang besar. Betul tu.. Untuk buat duit dengan fiverr, anda tak perlu keluarkan moda yang besar pun. Kalau anda tak nak keluarkan modal sesen pun boleh. Tak menjadi masalah langsung. Tapi kalau keluar modal untung besar,kalau tak keluar modal pun untung juga.hehe..

4. Anda boleh capai keuntungan 100%. Tanpa bantuan rakan JV, ejen affiliate dan rakan kongsi, kesemua keuntungan yang anda perolehi adalah hak milik anda yang mutlak.

5. Anda boleh buat duit dengan fiverr secara part-time. Jadi, anda tak perlu berhenti daripada kerja yang anda lakukan sekarang.

6. Anda boleh buat duit dengan fiverr di mana-mana sahaja yang anda suka. Asalkan tempat tersebut mempunyai talian internet dah cukup.

No comments:

Post a Comment