Friday, July 27, 2012

Jana Pendapatan Di Fiverr untuk Newbie


Laman web fiverr merupakan lubuk untuk jana pendapatan untuk newbie secara online dengan mudah dan senang. Dengan menawarkan servis yang mudah dan hanya memerlukan sekitar 10-15 minit untuk diselesaikan, ganjaran USD5 diperolehi untuk satu order.

Walaupun USD5 dilihat satu jumlah yang kecil, namun apabila mengambilkira kuantiti order yang banyak, ia mampu menghasilkan pendapatan yang lumayan. Ibarat kata pepatah ' kumpul sedikit demi sedikit, lama-lama jadi bukit '. Pepatah yang cukup sinonim bagi peluang menjana pendapatan di fiverr untuk newbie.

1 order di fiverr, anda memperolehi USD5. Sasarkan 10 order sehari di laman fiverr. Anda bakal memperolehi USD50 (bersamaan kira-kira RM150) sehari dengan menawarkan servis yang ringkas, di mana anda hanya memerlukan masa antara 10-15 minit untuk menyiapkannya. Untuk 10 order, anda mungkin memerlukan masa kurang dari 60 minit atau 1 jam dan akan memperolehi USD50 sehari. Lumayan bukan?

Bagi jana pendapatan di fiverr untuk newbie, mungkin agak susah untuk memikirkan apakah servis yang boleh ditawarkan di laman fiverr. Anda tidak perlu risau sangat tentang hal ini. Terdapat beberapa otai IM tempatan yang telah berjaya menjana pendapatan di laman fiverr menyediakan beberapa pilihan teknik dan menawarkan ilmu melalui e-book dan video berkaitan pada harga yang amat berpatutan. Dapatkan ilmu dari mereka dahulu sebelum membina reputasi dikalangan pelanggan anda kerana kalau tersilap langkah anda boleh diblacklist oleh fiverr.

Pelbagai info dan tips berguna berkaitan fiverr yang boleh anda perolehi samada melalui produk digital ( e-book, video dll ) berbayar atau melalui ruang forum diskusi tentang Fiverr. Banyak medium perkongsian info dan maklumat online berkaitan teknik jana pendapatan di fiverr untuk newbie contohnya Rahsia Wang Fiverr. Yang penting bagi newbie adalah..mendapatkan ilmu dari otai.

No comments:

Post a Comment