Friday, July 27, 2012

Jana Income Di Fiverr

Fiverr adalah sebuah laman website yang menyediakan peluang jana income di fiverr untuk sesiapa sahaja bagi menawarkan apa jua servis dan produk digital atau fizikal pada kadar harga USD5. Pelbagai servis dan produk ditawarkan oleh IM seluruh dunia. Dari servis dan produk yang biasa ditawarkan secara online seperti e-book, servis design cover e-book, servis membuat laman blog hinggalah kepada servis yang unik dan kreatif secara digital. Antaranya tawaran menulis nama anda atau apa jua mesej yang anda inginkan di pantai Costa Rica dan diabadikan di dalam sekeping foto. Anda akan memperolehi foto tersebut dengan kadar harga USD5. Menarik bukan ?



Terdapat pelbagai servis yang unik dan agak melucukan ditawarkan oleh IM seluruh pelusuk dunia yang boleh menjana income di fiverr. Mungkin dari satu sudut, ianya lebih kepada sesuatu yang menyeronokkan. Tetapi selagi ianya mendapat permintaan tinggi dari pelanggan, keseronokan itu boleh ditukar menjadi sesuatu yang bernilai USD5 atau lebih melalui jana income di fiverr!!

Bagi IM yang kreatif, peluang jana income di fiverr secara online adalah cukup mudah dan ringkas. Hanya dengan beberapa langkah transaksi, urusniaga selesai. Segalanya ditawarkan pada harga USD5. Dengan menawarkan servis yang ringkas dan mudah (samada yang anda pakar atau tidak tahu lansung!), boleh disiapkan dalam tempoh kurang dari 10-15 minit, anda sudah boleh menjana USD5 atau bersamaan RM15. Ia sesuatu yang cukup berbaloi. Itu hanya untuk 1 order. Bagaimana jika anda berjaya memperolehi 10 order setiap hari secara purata untuk servis yang mudah? Setiap order dapat disiapkan dalam masa 10-15 minit. Cukup mudah dan ringkas.

No comments:

Post a Comment